الکتروهایو

هوش مصنوعی / الکترونیک / برنامه‌نویسی

سوالات متداول

سوالات متداول

در این صفحه می‌توانید مروری بر سوالات رایج که اکثرا توسط کاربران عزیز پرسیده می‌شود داشته باشید.

1- آیا خرید حضوری از فروشگاه الکتروهایو امکان پذیر است؟

خرید حضوری از فروشگاه الکتروهایو به خاطر ماهیت آنلاین بودن فروشگاه میسر نمی‌باشد و هرگونه ثبت سفارش و خرید باید از طریق سایت فروشگاه انجام گیرد.

2- هزینه‌های روش‌های متنوع ارسال در فروشگاه الکتروهایو به چه صورت محاسبه می‌گردد؟

در فروشگاه الکتروهایو در حال حاضر دو نوع روش ارسال داریم: – ارسال پیش کرایه که شامل روش پست پیشتاز است که در این روش هزینه‌های ارسال بر اساس مبدا ارسال و دور و یا نزدیکی شهر مقصد تعیین می‌گردد. در این روش ارسال پارامترهای موثر دیگر در هزینه ارسال میزان وزن و همچنین ارزش کالای ارسالی است. – اسال پس کرایه که شامل روش تیپاکس و پست چاپار است. در این روش هزینه خدمات پستی در مقصد و هنگام تحویل بسته پستی دریافت می‌گردد.

3- پس از سفارش کالا از طریق پست، چند روز طول می‌کشد تا محصول خرید شده به دست خریدار برسد؟

زمان تحویل کالای خریداری شده به مشتری، بستگی به روش ارسال انتخابی کاربر دارد. این زمان در روش پیشتاز معمولا در شرایط عادی 2 الی 5 روز کاری می‌باشد. همچنین در روش‌های ارسال تیپاکس و چاپار نیز، بازه ارسال 2 الی 6 روز کاری است.

4- از چه طریق می‌توانم تسویه مالی سفارش خود را انجام دهم؟

فرآیند تسویه مالی در فروشگاه الکتروهایو به دو صورت ممکن است. روش اول پرداخت از طریق درگاههای بانکی آنلاین موجود در فروشگاه پرداخت عین مبلغ مشاهده شده در مبلغ نهایی فاکتور مربوط به سبد خرید و روش دوم واریز به حساب بانکی، که در این روش مشتری مبلغ دقیق و نهایی فاکتور خرید خود را به حساب بانکی “2255267688” به نام “میلاد جعفری بارانی” واریز می‌کند. سپس شماره پیگیری تراکنش خود را به منظور بررسی واریز مبلغ سفارش، برای تیم پشتیبانی الکتروهایو که شماره‌های تماس آنها در بخش پشتیبانی فوتر سایت موجود است ارسال می‌کند. توجه کنید که در این روش، سفارش تا رسیدن تایید الی از طریق بخش مالی قابل پردازش و ارسال نمی‌باشد.
** شماره حساب: 2255267688
** شماره کارت: 6104338756052904
** شماره شبا: IR250120000000002255267688

5- آیا امکان واریز مبلغ سفارش در محل فروشگاه وجود دارد؟

خیر، این موضوع در حال حاضر ممکن نمی‌باشد.

6- در هنگام ثبت سفارش پس از پرداخت آنلاین در درگاه بانکی، پول سفارش از حساب بنده کم شده است اما سفارش به شکل موفق ثبت نشده است. در این حالت چه اقدامی باید انجام دهم؟

در این حالت اگر وضعیت پرداخت موفق باشد ولی سفارش به شکل موفق ثبت نگردد، ملبغ سفارش طی 72 ساعت به حساب شما عودت داده خواهد شد. اگر در طی این مدت مبلغ به حساب شما عودت داده نشد، با فروشگاه تماس بگیرید.

7- آیا امکان صدور فاکتور رسمی برای سفارشات در فروشگاه الکتروهایو ممکن است؟

بله، در صورت ارائه اطلاعات لازم برای صدور فاکتور رسمی این نوع فاکتور صادر شده و بر طبق قانون مالیاتی کشور به این نوع فاکتور، مالیات بر ارزش افزوده تعلق می‌گیرد.

8- چگونه کالای مورد نظر خودم را در فروشگاه الکتروهایو بیابم؟

برای این کار می‌توانید از قسمت جتسجوی بالای صفحه استفاده کنید و نام محصول را در فیلد جتسجو وارد کنید تا محصول برای شما نمایش داده شود. راه دیگر این است که از طریق منوی دسته‌بندی محصولات اقدام به یافتن کالای درخواستی خودتان بکنید.

9- نحوه خرید در فروشگاه الکتروهایو به چه صورت است؟

 برای خرید هر کالا، ابتدا باید آن را بیابید، سپس ویژگی‌های مورد نظر خود را با محصول یافته شده مطابقت دهید و سپس هزینه و قیمت کالا را بررسی کرده و در صورت معقول بوده برای خود دکمه افزودن به سبد خرید را بزنید. در این مرحله و با زدن این دکمه کالا به سبد خرید شما افزوده می‌شود. برای ادامه فرآیند خرید و نهایی کردن سفارش خود، وارد سبد خرید شده و کالا یا کالاهای موجود در سبد خرید خود را مجددا بررسی کنید تا از تعداد و مبلغ آن اطمینان حاصل گردد. پس از اتخاذ تصمیم نهایی برای خرید، مراحل خرید را تا رسیدن به درگاه پرداخت بانکی آنلاین ادامه دهید. در این مرحله پرداخت خود را انجام دهید تا سفارش برای شما نهایی شده و کالا برای شما رزرو گردد.

10- چگونه از کد تخفیف استفاده کنم؟

زمانی که کالاها به سبد خرید شما افزوده شد، می‌توانید با وارد شدن به سبد خرید ادامه فرآیند خرید خود را دنبال کرده و در بخش ورود کد تخفیف، کد مورد نظر را وارد کنید و از تخفیف‌های فروشگاه بهره‌مند شوید.

11- چگونه می‌توان از وضعیت سفارش خود اطلاع کسب کنم؟

برای بررسی وضعیت سفارش خود می‌توانید وارد پنل کاربری خود شده و وضعیت سفارشات خود را مشاهده کنید. در صورت عدم موفقیت روش اول می‌توانید با اعلام شماره سفارش خود به بخش پشتیبانی فروشگاه الکتروهایو، وضعیت سفارش خود را استعلام کنید.

12- آیا امکان حذف و افزودن کالای جدید در سفارش ثبت نهایی شده وجود دارد؟

خیر، سفارش ثبت نهایی شده قابلیت ویرایش را ندارد.

13- چگونه در الکتروهایو ثبت نام کنم؟

برای این کار از بالای صفحه سایت سمت چپ بر روی گزینه ورود و عضویت کلید کرده و والرد بخش ” ورود به حساب کاربری” شوید و با ادامه دادن مراحل ثبت نام عضو سایت شوید.

14- چگونه می‌توانم کالاهایی را که در حال حاضر در فروشگاه موجود نیست ثبت سفارش کنم؟

تمامی کالاهای مجاز ک نیاز دارید از طریق استعلام قابل تامین است. برای این منظور با شماره‌های پشتیبانی تماس گرفته و درخواست خود را ثبت کنید.